حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهردار منطقه ۲۰ تهران:

شهرداری منطقه ۲۰ به استقبال مهر می‌رود

شهرداری منطقه ۲۰ به استقبال مهر می‌رود

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: شهرداری با اجرای اقداماتی در راستای ایمن‌سازی معابر، زیباسازی چهره شهر و بهسازی و شاداب‌سازی مدارس به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود.

رضا شنگی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس، خط‌کشی محوطه ۵۰ مدرسه، ۱۵ مقطع بلوک عابر پیاده به متراژ ۳۰۰ مترمربع مقابل مدرسه، نصب سرعت‌کاه در پنج مقطع در محدوده مدارس و ۲۵ کیلومتر خط‌کشی در محورهای منتهی به مدارس خیابان‌های سلمان فارسی، سپاهیان انقلاب و بلوارهای شهید اردستانی، دهخدا، دیلمان شمالی و جنوبی، کریمی شیرازی، بیات (۲۴ متری) انجام شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه خدمات شهری نیز اقداماتی شامل نصب تجهیزات ترافیکی و المان‌ها در محدوده‌های مدارس، ۸۰ استوانه و ۲۰ بشکه ترافیکی، ۵۵ تابلوی هشدار روشنایی، ۸۰ ایستگاه اتوبوس، بهسازی ۱۰ سرپناه ایستگاه تاکسی، بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس، زیبا‌سازی و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری انجام شده است. 

شهردار منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: اجرای  یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع عملیات باتیس در محدوده مدارس، دانشگاه پیام نور، کانون‌ها و مجتمع‌های آموزشی بهزیستی، اجرای ۶۰۰ متر‌مربع مواد پوشاننده و رنگ‌آمیزی ۴ هزار مترمربع پل عابر پیاده و ۵۵۰ متر‌مربع دیوارهای مدارس از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و شاداب‌سازی محیط‌های پیرامونی مدارس است.

شنگی با اشاره به آماده‌سازی فضاهای سبز و باغچه‌های مدارس در راستای استقبال از مهر و آغاز سال تحصیلی جدید از آغاز فعالیت تیم‌های اجرایی در راستای آماده‌سازی فضاهای سبز مدارس و محیط‌های پیرامونی مراکز آموزشی خبر داد.

وی ادامه داد: متناسب با ایام بازگشایی مدارس و اجرای طرح استقبال از مهر، برنامه‌ریزی لازم در خصوص بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری، مدارس و مراکز آموزشی انجام و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: در راستای افزایش طراوت و زیبایی باغچه‌ها و فضاهای پیرامون مدارس، اقداماتی نظیر ۸ هزار و ۴۵۰ مترمربع علف‌زنی، کاشت یک‌هزار و ۱۶۵ اصله درخت و درختچه و اهداء بیش از ۶۳۰ گلدان نشایی به دانش‌آموزان انجام شده است. 

شنگی اضافه کرد: همچنین در اولین روز سال تحصیلی۳ هزار و ۵۰۰ شاخه گل به دانش‌آموزان اهداء می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از