حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
سیلی محکم سپاه به صهیونیست‌ها غرورآفرین بود
امام جمعه دماوند:

سیلی محکم سپاه به صهیونیست‌ها غرورآفرین بود

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است که در صورت تکرار حماقت دشمن صهیونیستی، با موشک‌های بیشتری به شکلی کوبنده‌تر و در ابعاد گسترده‌تر، پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان دماوند اظهار کرد: باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کنیم که در عملیاتی غرورآفرین، سه‌شنبه شب سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند، موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرده و به اهداف تعیین‌شده اصابت کردند؛ این عملیات، تحسین‌برانگیز و غرورآفرین بود.

وی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودک‌کش خسارات و تلفات خود را پنهان می‌کند، اما این لاپوشانی نمی‌تواند حقیقت را تغییر دهد؛ آن‌ها ضربه سختی خوردند. 

امام جمعه دماوند افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده است که در صورت تکرار حماقت دشمن صهیونیستی، با موشک‌های بیشتری به شکلی کوبنده‌تر و در ابعاد گسترده‌تر، پاسخ دهد؛ دشمن باید بداند که پاسخ بعدی ما پشیمان‌کننده و دردناک‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: نتانیاهو پس از آگاهی از حمله ایران به پناهگاه زیر کوه فرار کرد و در حالی که دستانش می‌لرزید، بیانیه‌ای علیه ایران خواند، اما رهبر معظم انقلاب روز بعد از حمله، با آرامش و متانت به دیدار نخبگان جوان پرداخت و درباره آبادانی و پیشرفت کشور سخن گفت.

فتاح دماوندی ضمن تبریک به مناسبت روز نیروی انتظامی و با تقدیر از زحمات دلاورمردان و شیرزنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: تعامل بیشتر مردم و نیروی انتظامی باعث تبادل اطلاعات و تسلط بیشتر خدمتگزاران امنیت بر اوضاع، و افزایش امنیت در جامعه خواهد شد.

امام جمعه دماوند همچنین از طرح نگهبان محله به عنوان راهکاری برای جلب مشارکت مردمی در گسترش امنیت و جلوگیری از سرقت و شرارت یاد کرد و بر ضرورت عملیاتی شدن این طرح با همکاری اقشار مختلف در شهرستان دماوند تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی 24 ساعته مراکز پلیس 110، تلفن گویای 197 و مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا، از صداقت، تقوا، ایثارگری، شهادت‌طلبی و شجاعت نیروهای انتظامی تقدیر کرد و نقش آنها در مبارزه با قاچاقچیان، تروریست‌ها، سارقان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت را ستود.

فتاح دماوندی گفت: مطالبه ما از نیروی محترم انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان اموال مردم و مجازات جدی آنها توسط دستگاه قضایی است.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: خواسته مردم از نیروی انتظامی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان و حفظ جوانان از اعتیاد خانمان سوز است و️ تقاضای ما از نیروی انتظامی مقابله با پارتی‌های حرام و آلوده به فساد است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از