حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
رژیم صهیونیستی به تدریج نابود خواهد شد
امام جمعه فیروزکوه:

رژیم صهیونیستی به تدریج نابود خواهد شد

امام جمعه فیروزکوه گفت: راهبرد جبهه مقاومت این است که غدّه سرطانی رژیم صهیونیستی که به تدریج بوجود آمده، به تدریج هم از بین رفتنی است، لذا روند جنگ طبق برنامه بحمدالله در حال پیش رفتن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی-سیاسی نمازجمعه امروز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت، اظهار کرد: هرچند شهادت این مردان بزرگ، مصیبت بزرگی است ولی به فضل الهی، هیچ خللی در سازمان حزب الله ایجاد نخواهد شد چرا که الحمدلله حزب الله دارای یک ساختار بسیار منسجم و تشکیلات قوی است که با رفتن یک فرمانده، چندین نفر جایگزین دارد و لذا خللی ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: نکته دیگر، خوی درندگی و حیوانیت رژیم صهیونیستی است، البته جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی، نشان از درماندگی آن است چرا که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، سه هدف (نابودی کامل حماس، بیرون کردن مردم غزه، و آزادی اسرای اسرائیلی) را دنبال می‌کرد ولی به هیچکدام از اهدافش نرسید و امروز دست به جنایت و ترور میزند، ساختمان های مسکونی، بیمارستان و مدارس و ... را بمباران می‌کند تا شکست‌های راهبردی خود را بپوشانند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: برخی وقتی این جنایات گسترده را میبینند، مرعوب و منفعل می‌شوند ولی خدمت شما مردم عرض می‌کنم در تحلیل وقایع امروز نباید رویدادی به قضیه نگاه کنیم بلکه باید تحلیل روندی داشته باشیم. 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: راهبرد جبهه مقاومت که بحمدالله امروز به شبکه مقاومت تبدیل شده است، اِعمال چالش جنگ فرسایشی به رژیم صهیونیستی و نابودی تدریجی این غدّه سرطانی است، در متن این راهبرد کلان شبکه مقاومت، راهبرد حزب الله لبنان است که بارها توسط شهید نصرالله تبیین شده و مبتنی بر رفع امنیّت از سرزمین‌های اشغالی بخصوص شهرک‌های شمالی و استمرار مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی است.

وی عنوان کرد: ایران سه شنبه شب ۱۰ مهر با صدها موشک بالستیک و هایپرسونیک با برد و قدرت انفجاری بالا، در واکنش به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خصوص ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، در عملیات وعده صادق ۲ حملات موشکی را علیه اهداف نظامی و امنیتی در فلسطین اشغالی به انجام رساند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: سه پایگاه نظامی اصلی رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه هوایی نواتیم به عنوان محل استقرار هواپیماهای  اف ۳۵ و مرکز موساد به عنوان مرکز ترور، رادارهای راهبردی و همچنین مراکز تجمع تانک‌ها، نفربرها و نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه در این عملیات مورد هدف قرار گرفتند. 

وی عنوان کرد: برخلاف عملیات وعده صادق ۱ که بیشتر موشک‌های شلیک شده از انواع کلاسیک بود و تا رسیدن به سرزمین‌های اشغالی زمان زیادی برد، در عملیات وعده صادق 2، موشک‌های شلیک شده طی ۱۵ دقیقه به اهداف خود اصابت کرد.

امام جمعه فیروزکوه گفت: حدود ۹۰ درصد موشک های شلیک شده از سامانه های دفاع هوایی غربی و رژیم صهیونیستی از "گنبد آهنین" تا "فلاخن داوود" و سیستم های اروپایی و آمریکایی به ویژه پاتریوت و دفاع هوایی سپر موشکی یا جنگ ستارگان امریکا که روی ناوشکن های امریکا در منطقه مستقر است با موفقیت گذر کردند.

وی افزود: نه تنها سامانه های دفاع ضد موشکی که جنگنده های بسیار پیشرفته «اف ۳۵ » و «اف ۲۲» آمریکایی هم نتوانستند موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک ایران را رهگیری کنند و جنگنده های رژیم حتی فرصت پرواز نیز پیدا نکردند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: خوشحالی زاید الوصف ملّت‌های منطقه به ویژه مردم مظلوم غزه و لبنان از مجازات شدن رژیم صهیونیستی توسط ایران از نقاط کلیدی و مهم عملیات وعده صادق ۲ بود.

امام جمعه فیروزکوه گفت: در ساعاتی که کابینه صهیونیستی به پناهگاه های زیرکوه پناه برده بودند و نخست وزیر صهیونیست‌ها در پناهگاه با دست لرزان بیانیه می‌خواند، رهبر جمهوری اسلامی در محل دیدارهای عمومی برنامه‌های از قبل اعلام شده را برگزار و با نخبه‌های کشور ایران درخصوص پیشرفت و آبادانی کشور گفتگو می کند، درست مثل یک ابرقدرت جهانی!

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از