حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی تهران اعلام کرد:

رفع تصرف ۴ هکتار زمین ملی در پیشوا

رفع تصرف ۴ هکتار زمین ملی در پیشوا

روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اعلام کرد: بیش از 4 هکتار از زمین ملی پیشوا رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، اسماعیل عابدینی از رفع تصرف و بازپس‌گیری بیش از 4 هکتار از زمین‌های ملی در پلاک شوران این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای حکم قطعیت یافته صادره از دادگاه شهرستان پیشوا ۴۰ هزار و ۲۷۵ مترمربع از زمین‌های ملی در پلاک شوران توسط مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی پیشوا با همکاری عوامل یگاه حفاظت اداره‌کل، کلانتری جلیل‌آباد، پلیس پیشگیری این شهرستان و با حضور نماینده دادستانی از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پیشوا افزود: ارزش ریالی تقریبی زمین‌های تصرف‌شده بالغ بر ۲۰۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال است.

عابدینی ادامه داد: به متصرفان انفال و زمین‌های ملی هشدار می‌دهیم مأموران پرتلاش یگان حفاظت منابع طبیعی با چشمانی باز به صورت شبانه‌روزی در حال پایش و رصد این اراضی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تعرض به شدت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در توسعه پایدار، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در زمین‌های ملی مراتب را را به این اداره از طریق تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ گزارش کنند.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از