حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
فرماندار پاکدشت تاکید کرد:

راه‌اندازی مجدد پایگاه انتقال خون پاکدشت

راه‌اندازی مجدد پایگاه انتقال خون پاکدشت

فرماندار پاکدشت به راه‌اندازی مجدد و فعالیت مستمر پایگاه انتقال خون تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، فاضل کارخانه در نشست بررسی مسائل و مشکلات پاکدشت اظهار کرد: به دلیل استقرار چندین شهرک و لکه صنعتی و هزاران گلخانه تولید گل و گیاه در این شهرستان و همچنین مجاورت پاکدشت با محور امام رضا علیه‌السلام، رشد بالای مهاجرت و جمعیت، نیازمند ایجاد یک پایگاه خون دائمی در این شهرستان هستیم.

وی افزود: مردم شهرستان پاکدشت همواره در امور خداپسندانه پیشتاز هستند و در صورت عدم فعالیت این مرکز، باید برای این اهدای خون به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: در این جلسه مقرر شد نماینده سازمان انتقال خون استان، ظرف یک هفته پیشنهادات خود را در راستای راه‌اندازی مجدد این پایگاه ارائه تا با همکاری دستگاه‌های مرتبط، به صورت ثابت و مشخص به مردم شریف شهرستان پاکدشت خدمات‌رسانی صورت پذیرد.

لازم به ذگر است در پی تعطیلی پایگاه انتقال خون شهرستان در چند روز اخیر و در راستای پیگیری مطالبات مردم، نشست بررسی مسائل و مشکلات همراه با برنامه بازدید فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت از این پایگاه با همراهی معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری، معاون مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از