حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
فرماندار دماوند خبر داد:

دماوند میزبان اجلاسیه ۹۰۰ شهید استان تهران

دماوند میزبان اجلاسیه ۹۰۰ شهید استان تهران

فرماندار و رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند از برگزاری اجلاسیه ۹۰۰ شهید استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند خبر داد.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: برای ترویج صحیح فرهنگ ایثار و شهادت در عصر حاضر به ویژه برای جوانان و نوجوانان کشور عزیز ایران اسلامی برای اولین بار در سطح استان تهران کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در سوم خردادماه سال جاری در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این کنگره وظایفی برای شهرستان‌ها تعریف شده که در این روز به‌یادماندنی در استان تهران نقش شهرستان‌ها نیز پررنگ دیده شود.

وی در ادامه بیان داشت: در این خصوص در سطح شهرستان جلسات هفتگی بین دستگاه‌هایی که باید در این زمینه پای کار باشند و تعاملات لازم بین دستگاه‌ها برقرار شود، برگزار کردیم و کمیته‌هایی در این زمینه پیش‌بینی کردیم؛ همچنین وظایف کمیته‌ها را برای دستگاه‌ها برشمردیم؛ جلسات کمیته‌ها در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند همچنین با تاکید بر اینکه جلسات ستاد بصورت هفتگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در جلسات ستاد که در فرمانداری دماوند برگزار می‌شود کمیته‌ها و مسئولان آنها گزارشات خود را ارائه می‌دهند؛ اقدامات خوبی در این زمینه نسبت به وظایفی که برای کمیته‌ها و دستگاه‌ها تعریف شده، انجام شده است و آخرین اقدامات از سوی مسئولان کارگروه‌ها ارائه شد.

طاهرخانی در ادامه اشاره کرد: در سطح شهرستان مقرر شد میزبان خانواده‌های معظم شهدای اصناف باشیم که این توفیق برای شهرستان دماوند است که اجلاسیه شهدای اصناف استان تهران با میزبانی شهرستان دماوند و مردم مومن و انقلابی دماوند برگزار شود؛ در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم انجام شد؛ دستگاه‌های مختلف، اصناف و گروه‌های مردمی پای کار آمدند.

وی در پایان تاکید کرد: این اجلاسیه با مشارکت مردم در سطح شهرستان برگزار خواهد شد؛ در این زمینه تعاملات، همراهی‌ها و هماهنگی‌های لازم در سطح شهرستان صورت گرفته است که بتوانیم این اجلاسیه را به بهترین نحو ممکن در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در شهر دماوند برگزار کنیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از