حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403

حمله بازیکن سابق استقلال به نکونام

حمله بازیکن سابق استقلال به نکونام

مدافع راست سابق تیم فوتبال استقلال در مورد قهرمان نشدن این تیم در فصل گذشته و نیمکت‌نشینی خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، جعفر سلمانی برخی اتفاقات فصل قبل از سوی کادر فنی را دلیل ناکامی در قهرمانی داتست و در مورد نیمکت‌نشینی خود اظهار کرد: با وجود آمادگی فراوانی که داشتم از طرف کادر فنی استقلال کمتر به بازی گرفته می‌شدم. ما در فصل گذشته می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما متاسفانه حواشی درون باشگاه و تمرکز نداشتن بر روی بازی‌های خود و پرداختن به مسائلی که نیازی نبود تا به آن‌ها توجه  شود، سبب شد که قهرمانی را دو دستی تقدیم رقیب دیرینه خود کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه رفتار کادر فنی و مدیریت باشگاه در نحوه جدایی‌ام جالب نبود و من انتظار احترام بیشتری را از سوی آن‌ها داشتم، اما من به‌ عنوان یک استقلالی برای تیم محبوب استقلال آرزوی موفقیت دارم.

سلمانی افزود: کادرفنی مقرر کرده بود که بسیار کم از من در ترکیب استفاده کند، این درحالی است که من می‌توانم در چند پست به راحتی بازی کنم و این ویژگی را از دوران نوجوانی داشتم، ولی کادر فنی بیشتر روی ۱۳ تا ۱۴ نفر نظر داشت، اما من به تصمیمات آن‌ها احترام می‌گذارم . من در فصل گذشته یکی از بدترین فصول فوتبالی‌ام‌ را سپری کردم، زیرا هم آماده بودم و هم می‌توانستم بیشتر به استقلال کمک کنم، اما در نهایت این مربی است که تصمیم می‌گیرد.
 
 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از