حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
امام جمعه موقت فیروزکوه:

حماسه حضور مردم ترسیم‌گر آینده‌ای زیبا است

حماسه حضور مردم ترسیم‌گر آینده‌ای زیبا است

امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه گفت: حماسه حضور مردم در ۸ تیر ماه آینده بسیار زیبایی را برای ما ترسیم می‌کند، آن تمدن اسلامی که در کالبد این نظام نهفته است به زودی آشکار خواهد شد.

حجت‌الاسلام یدالله سراج در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در خصوص حضور مردم بصیر ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در این عصر و در این زمان در خدمت ملت شریف ایران باشیم؛ ملت شریف ایران در روز جمعه ۸ تیر ماه حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ بیان کرد: شور و شوق آن روز برای من بی‌نظیر بود؛ روح‌الله بزرگ روحی در این ملت دمید که آن روز انبوهی از مردم ایران برای رای آری به جمهوری اسلامی حاضر شده بودند.

امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه همچنین خاطرنشان کرد: در انتخابات ۸ تیر نیز همان کیفیت و همان شور و شوق را دیدم؛ ذات و طینت ملت ایران اسلامی پاک و گرایش این مردم شریف به اسلام، دین و امامت است به طوری که رهبر معظم انقلاب وقتی فرمان حضور می‌دهند از جان و دل مطیع هستند و اطاعت می‌کنند، این امر ملت ایران اسلامی را قطعاً سرافراز خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سراج تاکید کرد: حماسه حضور مردم در ۸ تیرماه آینده بسیار زیبایی را برای ما ترسیم می‌کند، ما آینده را بسیار روشن می‌بینیم و مطمئن هستیم آن تمدن اسلامی که در کالبد این نظام نهفته است و باید بروز کند، به زودی بروز خواهد کرد و آشکار می‌شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه اشاره کرد: مردم عزیز و ملت شریف ایران همانطور که در دور اول انتخابات این تکلیف و وظیفه شرعی را به خوبی انجام دادند، در ۱۵ تیرماه نیز با مشارکت حداکثری خود برای انتخاب اصلح در جایگاه ریاست جمهوری ایران اسلامی قدم برخواهند داشت.

گفتنی است؛ در پایان مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از