حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
فرماندار ورامین:

حضور در انتخابات نشان‌دهنده بینش سیاسی است

حضور در انتخابات نشان‌دهنده بینش سیاسی است

فرماندار ورامین گفت: حضور اقشار مردم این شهرستان در انتخابات نشان‌دهنده بینش، بصیرت و آگاهی سیاسی آنان بود.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: مردم ورامین با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر رأی «آری» خود به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

وی بیان کرد: حضور مردم از ساعات و دقایق اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ رأی، نشان‌دهنده وظیفه‌شناسی، موقعیت‌شناسی و بصیرت سیاسی آنان بود تا به خوبی این تکلیف دینی و ملی خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان ورامین به حضور رأی اولی‌ها در این انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور آنان در انتخابات نشان از تکلیف‌مداری، آینده‌نگری و بینش بالای سیاسی جوانانی است که حساسیت شرایط را به خوبی درک کرده‌اند.

درویشی تأکید کرد: حضور افرادی با گرایش‌های سیاسی مختلف اما هدف واحد یعنی بالا بردن سطح مشارکت و همراهی در یک عرصه مهم سیاسی، آگاهی، بینش و بصیرت مردم را به نمایش گذاشته و برگی دیگر از غرور و اقتدار را بر کتاب سراسر افتخار این مرز و بوم افزود.

وی با اشاره به تمدید چند باره مهلت برگزاری انتخابات، تأکید کرد: مردم تا پایان مهلت قانونی انتخابات در شعب اخذ رأی حضور داشتند و نسبت به انجام این تکلیف سیاسی و ملی خود اقدام کردند.

فرماندار شهرستان ورامین با قدردانی از حماسه حضور مردم دیار ۱۵ خرداد و سربلندی آنان در ادای یک تکلیف مهم و سرنوشت‌ساز، تصریح کرد: این حضور نشان‌دهنده هوشیاری، آگاهی، بینش و بصیرت سیاسی مردم بوده و غرورآفرین و مایه سرافرازی است. درویشی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و احساس تکلیف در قبال آینده کشور و تداوم اهداف انقلاب اسلامی است، از این‌رو نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور کرده و نسبت به میزان اهمیت هر رأی در صندوق آراء بی‌اهمیت و بی‌تفاوت بود.

گفتنی است، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ورامین از طریق ۱۸۳ شعبه اخذ رأی و هزار و ۴ ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از