حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
دادستان عمومی اسلامشهر خبر داد:

توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش اسلامشهر

توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش اسلامشهر

دادستان عمومی اسلامشهر گفت: با همت انجمن حمایت از زندانیان و سرپرستی دادسرای اسلامشهر و کمک خیران نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان تحت پوشش این انجمن توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سعید دوستی‌نژاد روز یکشنبه در آیین توزیع این بسته‌ها ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: در آستانه بازگشائی مدارس، انجمن حمایت از زندانیان اسلامشهر با کمک و حمایت خیران شهرستان، نسبت به توزیع بسته‌های نوشت‌افزار شامل کیف و کفش به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به جهت تامین بخشی از هزینه‌های مرتبط دانش‌آموزی نیز ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال نیز به حساب مددجویان واریز شد.

دادستان عمومی اسلامشهر افزود: نظربه اینکه اداره سرپرستی دادسرا وظیفه رسیدگی به امور ایتام تحت نظارت این اداره را دارد در همین راستا توسط شعبه سرپرستی فوق ۲۰۰ بسته شامل نوشت‌افزار، کیف و کفش را بین دانش‌آموزان ایتام توزیع کرد.

دوستی‌نژاد اعلام کرد: این بسته‌ها که با کمک و حمایت خیران در سطح شهرستان اسلامشهر تامین شده بود بین ۳۵۰ دانش‌آموز مددجوی عضو انجمن و اداره سرپرستی در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان توزیع شد.

محمد عینی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر نیز در این رابطه گفت: با توجه به نیاز خانواده‌های تحت حمایت انجمن و اداره سرپرستی با آروزی سلامتی برای کلیه و خیران، این انجمن همواره آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی قشر مختلف مردم و خیران است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از