حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه دماوند:

تقویت قدرت دفاعی ایران غرورآفرین است

تقویت قدرت دفاعی ایران غرورآفرین است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: تقویت قدرت نظامی دفاعی ایران و جبهه مقاومت، راهبرد تغییرناپذیر ما امنیت‌زا غرورآفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان دماوند اظهار کرد: چهارشنبه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی است، از دلاور مردان صنعت دفاعی کشور قدردانی و به آنان افتخار می‌کنیم.

وی گفت: صنعت دفاعی ایران بر اصل«ما می‌توانیم» بنا شده است، امامان انقلاب شعار «می‌شود و می‌توانیم» را در این کشور نهادینه کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان دماوند افزود: به ارواح شهدا بزرگ و عزیز وزارت دفاع کشور همچون چمران، نامجو و فکوری و همه شهدا دفاع از این مرز و بوم درود و صلوات می‌فرستیم.

فتاح دماوندی یادآور شد: به برکت صنعت دفاعی، جمهوری اسلامی ایران عنصر تعیین کننده‌ای در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است، قدرت دفاعی ایران بازدارندگی مناسبی دارد، این قدرت می‌تواند دشمن قلدر مآب و مستکبر را سر جا خودش نشاند.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: حماسه‌های عین الاسد و وعده صادق نمونه‌هایی از چوب تر ایران بر سر دشمنان است که بر صنعت دفاعی ما تکیه دارد، تقویت قدرت نظامی دفاعی ایران و جبهه مقاومت، راهبرد تغییرناپذیر ما امنیت‌زا غرورآفرین است.

وی گفت: دشمنان اصلی ما یعنی آمریکا و رژیم سفاک صهیونسیتی گرگ‌های خون‌خواری هستند که فقط زبان زور را می‌فهمند، پس با زور قدرت نظامی باید آنها را عقب برانیم، خونخواهی شهدا و انتقام از دشمن مبنا و منطق قرآنی دارد و ما از این تفکر دست نخواهیم کشید.

فتاح دماوندی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: چهارشنبه ۳۱ مرداد سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها در سال ۱۹۶۹ میلادی و روز جهانی مسجد است.

وی گفت: مسجد همواره مرکز تبلیغات و جنبش‌های اسلامی بوده و هست، مساجد باید سیاسی - عبادی باشند، انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع و در مساجد پشتیبانی شد، ما هرچه داریم از این پایگاه‌های عبادت و سیاست است.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: مساجد مراکز امنی برای تربیت نیروهای خدمتگزار در دولت، مجلس و قوه قضاییه است، امام خمینی (ره) فتح الفتوح انقلاب اسلامی را تربیت جوانان می‌دانستند،

وی تاکید کرد: جوانانی که برای خدمت به مردم عزیز این کشور اسلامی سر از پا نمی‌شناسند، گنجینه‌های ارزشمند ایران هستند که در بستر مساجد تربیت می‌شوند، آباد و سرزندگی مساجد به حضور پررنگ نوجوانان و جوانان و دلپذیر بودن برنامه‌های آن است که همه ما در این بار وظیفه سنگینی داریم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از