حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
امام جمعه شهرقدس:

تظاهرات دانشجویان موازنه جدیدی در جهان ایجاد کرد

تظاهرات دانشجویان موازنه جدیدی در جهان ایجاد کرد

امام جمعه شهرقدس گفت: تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمريکايی و اروپایی موازنه جدیدی در جهان ایجاد کرده و گفتمان مبارزه با استکبار موجب بیداری دل‌ها و لبیک به فرامین الهی شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز که در مصلی شهر قدس برگزار شد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت و اسراف، اظهار کرد: مومنین در مسائل اجتماعی و سیاسی باید اخلاق را رعایت کنند و امر به معروف و نهی از منكر بر همه واجب است و دستورات اسلام برای رشد معنوی و عاقبت به خیری راه گشاست.

وی گفت: باتوجه به دور دوم انتخابات باید مراقب بود که با انتشار خبرهایی که صحت آن مشخص نیست خدشه بر نظام وارد نشود.

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه کفر به طاغوت اصل اساسی در سیره امام صادق(ع) است افزود: امروز صدای دانشجویان آزادی خواه دنیا بلند است و نقشه‌های دشمنان را بر باد می‌دهند و این مهم اعجاز الهی است و شاهد تحقق راهبرد بیداری جهانی هستیم.

وی افزود: تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمريکايی و اروپایی موازنه جدیدی در جهان ایجاد کرده و گفتمان مبارزه با استکبار موجب بیداری دل‌ها و لبیک به فرامین الهی شده است.

حجت الاسلام محمدی به هجمه‌های فرهنگی دشمن و مسئله حجاب اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی اهمیت حجاب را به دنیا نشان می‌دهد و باید مقابل جبهه باطل ایستاد و این امر بر معلمین، دانش آموزان و دانشجویان واجب است.

منبع: فارس

پایان پیام/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از