حالت تاریک
پنج‌شنبه, 14 تیر 1403

تحویل مسکن مهر، مهمترین اقدام ۱۴۰۲ در پردیس

تحویل مسکن مهر، مهمترین اقدام ۱۴۰۲ در پردیس

شهرستان پردیس درسال گذشته تغییرات محسوسی داشت که بهره‌برداری از مسکن مهر و تحویل کلید آپارتمان‌های به جامانده از سال‌های قبل و دولت‌های گذشته از اصلی‌ترین تحولات و اقدامات سال ۱۴۰۲ در این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از۴۰۰ هزار نفر با آب و هوای مطلوب کوهستانی در شرق استان تهران قرار دارد، وجه تسمیه شهرپردیس نگین شرق استان تهران است.

بزرگترین مسکن مهر کشور با تعهد ساخت ۸۳ هزار واحد مسکونی در پردیس قرار دارد و شهر پردیس به دلیل موقعیت خاص در طی سال گذشته مورد بازدیدهای مکرر مسئولان کشوری و استانی به این شهرستان قرار گرفت که در طی هر بازدید تغییرات و تحولات مثبتی در این شهرستان شکل گرفت و موجبات توسعه بیش از پیش این شهر را رقم زد.

هفته گذشته در طی بازدید مهرداد بذرپاش، وزیر راه وشهر سازی ۵ هزار و۲۳۰ واحد مسکونی در فازهای جدید ۱۱،۸،۵،۹ افتتاح شد و کلید منزل یکی از مالکان به طور نمادین توسط وزیر راه وشهرسازی تقدیم شد.

در طی هفت ماه گذشته در نوبتی دیگر هفت هزار واحد دیگر به مالکان تحویل داده شده و از تعهد ساخت ۸۳ هزار واحد مسکونی تنها تحویل ۱۳ هزار واحد دیگر باقی مانده تا پرونده مسکن مهر پردیس به طور کامل بسته شود و مالکان پس از گذشت حدود ۱۲ سال بتوانند در واحدهای خود ساکن بشوند و از گرفتاری مستاجری خلاص شوند. تحویل مسکن مهر به مالکان پس از سال‌ها مهمترین اقدام سال ۱۴۰۲ در پردیس پارک فناوری پردیس شهر پردیس متشکل از ۱۱ فاز است و پارک فناوری پردیس که بزرگترین پارک فناوری کشور محسوب می شود در فاز ۶ شهر پردیس شهرپردیس قرار دارد.

تلاش برای بسترسازی توسعه، نوآوری و سرمایه انسانی در این پارک یکی از اهداف مسئولان با توجه به برگزاری بیش از ۱۰ برنامه مستمر و رویداد در حوزه توسعه و نوآوری در این پارک فناور است.

برگزاری بیش از ۶ رویداد توانمندسازی در سال ۱۴۰۲، برگزاری بوت کمپ‌های تخصصی، برگزاری مسابقات تخصصی فناوری از دیگر برنامه های این معاونت برای رشد و توسعه نوآوری است.

نظر / پاسخ از