حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد:

تحویل باقی مسکن مهر پردیس تا پایان سال

تحویل باقی مسکن مهر پردیس تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: 8 هزار و ۱۳۷ واحد مسکن مهر باقیمانده پردیس تا پایان سال تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، خلیل محبت‌خواه در خصوص آئین افتتاح ویدئویی 3 هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر اظهار کرد: امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۳ حدود 3 هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر باقی مانده از گذشته در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است که به صورت وبیناری با حضور مقام عالی وزارت افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

وی در ادامه افزود: در بدو ورود به پردیس حدود ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده بود که در یک مرحله مهرماه گذشته ۱۰ هزار واحد تحویل داده شد، اسفندماه گذشته بیش از 6 هزار واحد و امروز نیز 3 هزار و ۳۶۷ واحد تحویل شد، که در مجموع 8 هزار و ۱۳۷ واحد در این فازها باقی مانده که بنا داریم تا پایان سال تحویل شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در خصوص وضعیت انشعابات واحدهای تحویلی گفت: از لحاظ زیرساخت‌ها از قبیل انشعاب گاز، آب و برق در ورودی بلوک‌ها تعبیه است که شرکت‌های خدمات‌رسان انشعاب را بعد از اینکه متقاضیان عزیز ساکن شوند به نام متقاضی انشعابات صادر و این وظیفه بر عهده خود متقاضی یا مدیران بلوک‌ها است که از شرکت‌های خدمات‌رسان پیگیری کنند.

محبت‌‌خواه در خصوص زیرساخت‌ها از جمله راه و محوطه‌سازی بیان کرد: طی برنامه زمان‌بندی شده اقدامات در حال انجام و اجرایی است و اتمام زمان‌بندی زیرساخت‌های با اتمام مسکن خواهد بود.

وی ابراز داشت: بحث فاضلاب این مساکن طبق پلتفرم‌های ارائه شده انجام شده است و تصفیه‌خانه شماره ۲ نیز جزو برنامه‌های در دست اقدام شرکت است که پیمانکاران شروع به کار کرده است تا ان‌شاءالله بتوانیم کار را به اتمام برسانیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از