حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
تجلیل سپاه باقرشهر از قهرمان مسابقات جهانی کشتی
فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله (ره) خبر داد:

تجلیل سپاه باقرشهر از قهرمان مسابقات جهانی کشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) گفت: به پاس قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جوان نامی، علی خرمدل قهرمان مسابقات جهانی کشتی، مراسمی جهت تجلیل و قدردانی از این ورزشکار بااخلاق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، صبح امروز و به همت مسئولان شهر حسن،آباد، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حسن‌آباد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری، مراسم تجليل از علی خرمدل قهرمان مسابقات جهانی کشتی جوانان و كسب مدال طلا برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: علی خرمدل نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا توانست با شکست حریفی از ژاپن به نشان پرافتخار طلا برسد.

حسن حیدری عنوان کرد: کسب مدال طلا جهان توسط فرزند فشافویه مایه افتخار مردم این شهر است و به منظور تقدیر و قدردانی، هدیه‌ای به این جوان ورزشکار تقدیم شد.

وی بیان کرط: علی خرمدل نشان داد که از کم‌برخوردارترین منطقه نیز می‌توان بر سکو جهان افتخارآفرینی کرد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه‌ای برای ورزش بسیجیان قائل است و برای کمک به رشد و شکوفایی این جوان بسیجی و استعدادیابی دیگر جوانان در مجموعه ورزشی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) تدارکات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌‌شود.

حیدری افزود: علی خرمدل کشتی را در پایگاه استعدادیابی کشتی حوزه مقاومت بسیج حسن‌آباد، زیر نظر ناحیه حضرت روح الله (ره) و با رهنمودها و مربی‌گری ارزنده محمدی تمرین و قهرمان جهان شد.

وی تاکید داشت: جوانان و نوجوانان شهرستان ری و مناطق متخلف جنوب تهران استعداد ورزشی شگرفی در رشته‌های مختلف از خود نشان داده‌اند که وظیفه مسئولان در شناسایی، شکوفایی، حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم برای تمرین و رشد این ورزشکاران را دوچندان می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری ادامه داد: امید است با همدلی و همراهی تمامی مسئولان به نحو شایسته‌ای بتوانیم از این جوانان با استعداد حمایت کرده و سهم کوچکی در درخشش نام میهن اسلامی داشته باشیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از