حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
برگزاری یادواره شهدا دفاع مقدس در شاهدشهر شهریار

برگزاری یادواره شهدا دفاع مقدس در شاهدشهر شهریار

یادواره شهدا دفاع مقدس و گرامیداشت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده در شاهدشهر شهریار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مراسم یادواره شهدا دفاع مقدس و گرامیداشت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده با حضور فرماندار شهرستان شهریار، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و برخی دیگر از مسئولان محلی در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شاهدشهر برگزار شد.

 گفتنی است در این مراسم مسئولان شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران در این برنامه معنوی شرکت و مردم شهیدپرور شاهدشهر بار دیگر با حضور پرشور خود یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

سخنران ویژه این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی بود که با سخنانی پرمحتوا به تبیین جایگاه و اهمیت ایثار و شهادت در جامعه اسلامی پرداخت، وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، بر لزوم حفظ و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم تأکید کرد.

همچنین مداح اهل بیت، حاج حسین هوشیار، با نوای دلنشین خود به مداحی و مرثیه‌خوانی پرداخت و فضای مراسم را با حال و هوای معنوی خاصی همراه کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، صابر خراسانی، شاعر آیینی، به شعرخوانی پرداخت و با اشعار خود رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس را توصیف نمود، اشعار وی با استقبال حاضران مواجه شد و بسیاری از شرکت‌کنندگان را تحت تأثیر قرار داد.

نکته ویژه و برجسته این یادواره، حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام تازه تفحص شده از منطقه حلبچه جنوب بود، حضور این شهید گمنام، بر معنویت و حال و هوای مراسم افزود و بار دیگر یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد.

این مراسم باشکوه با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده برگزار شد و مردم شهیدپرور شاهدشهر بار دیگر نشان دادند که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا پایبند هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از