حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار شهرقدس تاکید کرد:

برخورد قاطع با متخلفان ساخت‌ و سازها

برخورد قاطع با متخلفان ساخت‌ و سازها

فرماندار شهرستان قدس گفت: موضوع برخورد قاطع با متخلفان و نظارت ویژه بر ساخت‌ و سازها همواره مطالبه اصلی ما بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، وحید گلی‌کانی درباره نشست مشترک فرماندار قدس با شهردار و مدیران شهری اظهار کرد: مجموعه فرمانداری بر اساس وظایف قانونی و نظارتی خود همواره به دنبال تبیین مسیر صحیح بوده و برگزاری این نوع نشست‌ها قطعا تبعات مثبتی را برای شهرستان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: خروجی این جلسات بایستی توسط شهروندان در مناطق مختلف شهری لمس شود چرا که ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها توسط مجموعه مدیریت شهری، باعث احساس تعلق شهروندان نسبت به محل زندگی‌شان می‌گردد.

فرماندار شهرستان قدس از برگزاری نشست مشترک با مدیران شهری شهرقدس با هدف هم‌افزایی و همکاری‌های مضاعف برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

گلی‌کانی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، گفت: بعضاً در بافت‌های فرسوده شهرستان شاهد صدور برخی مجوزها، تخریب و بازسازی ساختمان‌های فرسوده هستیم، اما ضمن عدم رعایت عقب‌نشینی در چارچوب قانون، شاهد باقیمانده سازه‌های قدیمی آن املاک نیز هستیم که شهرداران مناطق بایستی در جهت حفظ منافع عمومی، اقدامات اولیه و نظارت‌های لازم را در این حوزه‌ها داشته باشند.

وی عنوان کرد: بحث الکترونیک شدن خدمات در شهرداری اجتناب‌ناپذیر بوده و باتوجه به اینکه برخی از کارها در سطح شهرستان برون‌سپاری شده، بایست مجموعه شهرداری نیز جهت تسریع در امور به این سمت برود زیرا دولت الکترونیک ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان، از مفسده‌های مختلف جلوگیری می‌نماید.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان قدس میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ برتر است و انتظار داریم اهتمامی جدی برای جلب رضایت و آسایش شهروندان و تماشاگران از سوی مدیریت شهری صورت گیرد.

دقت و استمرار در موضوع نظارت بر ساخت و سازهای حریم و تعریف پروژه‌های زیربنایی و مورد نیاز شهر از دیگر توصیه‌های فرماندار قدس به حاضران در نشست بود.

گفتنی است در این نشست، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار شهرقدس به همراه معاونان شهردار و دیگر مسئولان مرتبط شهری حضور داشتند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از