حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

برخورد با واحد زغال‌گیری غیرمجاز در اسلامشهر

برخورد با واحد زغال‌گیری غیرمجاز در اسلامشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلامشهر از شناسایی یک واحد زغال‌گیری آلاینده و غیرمجاز با ۵ حلقه کوره سنتی توسط کارشناسان این اداره در پی بررسی شکایت‌های مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» به نقل از تسنیم، حمیده خدنگی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در راستای پیگیری شکوائیه واصله مردمی، طی گشت و پایش زیست محیطی در حوزه استحفاظی شهرستان اسلامشهر، کارشناسان این اداره یک واحد زغال گیری آلاینده و غیرمجاز که مشتمل بر 5 حلقه کوره سنتی بود را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه این واحد آلاینده با فعالیت غیراصولی و عدم رعایت الزامات زیست محیطی ضمن ایجاد آلودگی محیط زیست، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را فراهم آورده بود، افزود: برای این واحد اخطاریه زیست محیطی صادر و موضوع در حال پیگیری است.

خدنگی اضافه کرد: پراکندگی واحدهای آلاینده و غیر مجاز در سطح شهرستان تهدیدی جدی علیه سلامت و بهداشت عمومی بوده و منجر به تخریب محیط زیست می شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی، بلافاصله موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از