حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه فشافویه:

باید اعتماد را میان مردم زنده کنیم

باید اعتماد را میان مردم زنده کنیم

امام جمعه فشافویه گفت: بحث اتحاد ملی که در مناظرات مطرح شد موضوع حائز اهمیتی است، اعتماد و امید را نیز در میان مردم زنده کنیم که در برخی برهه‌ها خدشه‌دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین امیری امام جمعه فشافویه در خطبه‌های نمازجمعه امروز گفت: انتخاباتی برگزار شد که حضور شما مردم موجب عظمت و عزت ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: همانطور که دیدید مقام معظم رهبری زمانی که در دور دوم انتخابات قصد رای دادن داشتند و به ایشان گفته بودند حضور مردم چشمگیر است اظهار خرسندی و خوشحالی نمودند؛ یعنی شرکت شما در انتخابات ایشان را خوشحال کرد.

امام جمعه فشافویه اظهار داشت: رای شما و مشارکت شما یعنی اینکه اسلام و نظام اسلامی را تایید کردید و دیدید بسیاری از رسانه‌های معاند و بیگانه در توجیح این امر و حضور مردم وامانده بودند و با مشارکت شما آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب کار خود را شروع خواهد کرد.

وی افزود: بحث اتحاد ملی که در مناظرات مطرح شد موضوع حائز اهمیتی است، اعتماد و امید را نیز در میان مردم زنده کنیم که در برخی برهه‌ها خدشه‌دار شده است.

حجت‌الاسلام امیری یادآور شد: هنگامی که دولت سیزدهم بر سر کار می‌آمد مقام معظم رهبری به ایجاد امید و احیا آن تاکید فراوانی داشتند.

وی افزود: انتظار داریم همانطور که رئیس جمهور منتخب اظهار کرد فقط افراد هم‌حذبی بر سر کار نیایند و افراد انقلابی و توانمند و مردمی بر سر کار بیایند و با این روش همه از شما حمایت می‌کنند.

خطیب جمعه فشافویه تاکید کرد: انتظار مردم این است که همانطور که در دانشگاه رفتید و از رهبری حمایت کردید تا پایان مسئولیت همینطور بمانید و مانند برخی خط خود را جدا نکنید.

وی افزود: مردم اگر آمدند و رای دادند برای این بود که تحولی در مسئله زندگی ایجاد شود و از رئیس جمهور انتظار دارند که از افراد مومن و کارآمد در کابینه استفاده کرده و مسائل اقتصادی مردم حل شود؛ باید به مردم خدمت کرد که بالاترین عبادت پس از انجام واجبات است و اگر مردم سراغ شما می‌آیند و گرفتاری خود را بازگو می‌کنند به گفته امام حسین (ع) نعمتی از سوی خدا است، نکند خسته شوید. 

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از