حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403
جانشین فرمانده کل سپاه:

بار دیگر دنیا را متحیر می‌کنیم

بار دیگر دنیا را متحیر می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران یک بار دیگر در روز هشتم تیر با حضور در پای صندوق‌های رأی دنیا را از عمل خود متعجب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار علی فدوی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کار برای مردم نشاط و رشد اجتماعی را به دنبال دارد و مردم در همه مواقع نشان داده‌اند که  قدردان خدمتگزاران خود هستند. 

وی بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و خدماتی در شهرهای جدیدالاحداث پیش از سکونت ساکنان تاکید و تصریح کرد: هزینه بالای اجاره مسکن موجب شده حتی در صورت نبود زیرساخت‌ها مردم حاضر به سکونت در این مناطق شوند، اما مسئولان باید تسریع در ایجاد زیرساخت‌ها در این مناطق را در دستور کار خود داشته و بدانند حلاوت و شیرینی خدمت به مردم در دنیا و آخرت کام خدمتگزاران را شیرین می‌‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: اثر و خیرات این مشارکت پیش از همه در زندگی مردم خود را نشان می‌دهد. 

سردار فدوی بیان کرد: در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا با ایران تمام نشده و در همه این سال‌ها آنها سرمنشأ این دشمنی بوده و هستند، البته اقدامات آنها علیه ایران اشتباه محاسباتی بوده و شکست حاصل از آن هزینه‌هایی را به دنبال داشته است. 

وی عنوان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی در اثر اشتباه محاسباتی آمریکا به وقوع پیوست که در آن جمهوری اسلامی ایران با وجود پیروزی، ناچار به پرداخت هزینه‌هایی از جمله تقدیم قریب به ۲۰۰ هزار شهید شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران نباید اجازه انجام اشتباه محاسباتی دیگری از سوی دشمنان دهند، گفت: یکی از خیرات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری این است که آمریکائی‌های خبیث بار دیگر دچار چنین اشتباهاتی نمی‌شوند. 

سردار فدوی اظهار کرد: جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای نیز پس از جنگ نظامی برای ایران هزینه‌هایی به دنبال داشته‌اند، اما مردم نباید اجازه تکرار دوباره اشتباه محاسباتی آمریکا را بدهند. 

وی شرکت در انتخابات را امری واجب دانست و تصریح کرد: در گام نخست مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است و انتخاب چه فردی در درجه دوم قرار دارد، در این دوره از انتخابات همه طیف‌های سیاسی جامعه پای کار آمده و مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب می‌کنند. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عدهای خبیث خارج‌نشین مردم را از حضور در انتخابات منع می‌کنند، افزود: مردم ایران یک بار دیگر در روز هشتم تیر با حضور در پای صندوق‌های رأی دنیا را از عمل خود متعجب می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از