حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
فرماندار شهرستان فیروزکوه:

انتخابات فیروزکوه باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد

انتخابات فیروزکوه باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با افزایش مشارکت مردم در انتخابات، دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه پرشکوه تر از گذشته برگزار شد.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: با توجه به افزایش مشارکت، مرحله دوم انتخابات در سراسر کشور و به ویژه در این شهرستان باشکوه‌ و پرشورتر از گذشته برگزار شد.

وی بیان کرد: انتخابات در واقع جشن ملی ملت ایران است که برای آزادگی، استقلال کشور و تعیین سرنوشت خودجشن می‌گیرند، از مشارکت مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رأی و تعیین سرنوشتشان که در واقع حق مسلم آن‌ها هم بوده، قدردانی می‌کنیم.‌

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان فیروزکوه با تلاش بیش از یکهزار و ۷۰۰ نفر در ۵۴ شعبه اخذ رأی این شهرستان برگزار شد.

حیدری‌منش ادامه داد: هفته گذشته شاهد حضور پرشور مردم شهرستان بوده‌ایم به طوریکه بیشترین درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی مربوط به شهرستان فیروزکوه بود و این هفته نیز مردم پای این مشارکت و عهد خود ایستادند، بر اساس گزارش‌های اولیه مشارکت در فیروزکوه افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان فیروزکوه به وظایف خود به درستی عمل کرده و ساختار و سازمان برگزاری انتخابات در شهرستان به بهترین شکل صورت گرفته است.

گفتنی است، در اولین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان فیروزکوه با مشارکت ۸۳ درصدی توانست بالاترین سطح مشارکت را در سطح استان تهران داشته باشد.

دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور میان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از