حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

افزودن ۷۵ کلاس به سرانه آموزشی شهرستان قدس

افزودن ۷۵ کلاس به سرانه آموزشی شهرستان قدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: با بهره‌برداری از پنج واحد آموزشی در حال احداث، ۷۵ کلاس درس به سرانه آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، وحید گلی‌کانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قدس، اظهار کرد: هم‌اکنون پنج فضای آموزشی توسط شهرداری و یا با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان قدس در حال احداث بوده و ۷۵ کلاس درس به سرانه آموزشی می‌افزاید.

وی عنوان کرد: در حالی هم‌اینک احداث دو مدرسه توسط شهرداری در حال انجام است که پیش از این و در دوره‌های پیشین مدیریت شهری، آخرین واحد آموزشی در سال ۱۳۷۴ ساخته شده بود.

فرماندار شهرستان قدس از افزایش بودجه شهرداری به ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر و ادامه داد: از سویی در سایه هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی، پروژه‌های مدیریت شهری به سمت اجرای اقدامات زیرساختی هدایت شده است.

گلی‌کانی با اشاره به ارتقاء زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی در شهرستان قدس، خاطرنشان کرد: در هفته فجر سال گذشته، پروژه‌های ورزشی قدس با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه قدس در سال ۱۳۸۸ به شهرستان تبدیل شده است، تأکید کرد: با گذشت چندین سال و در سال ۱۳۹۷ عملیات کلنگ‌زنی احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی انجام و اجرایی نشده بود،  حال آنکه در دولت سیزدهم عملیات احداث این پروژه شتاب گرفت و اکنون در آستانه بهره‌برداری است.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به راه‌اندازی ادارات هلال احمر، بیمه سلامت، پزشکی قانونی و حوزه هنری در این شهرستان، تصریح کرد: در کنار ارتقاء تصفیه‌خانه فعال، پیگیری‌ها برای احداث مدل دوم تصفیه‌خانه نیز در حال انجام است.

گلی‌کانی با تأکید بر اینکه بیمارستان ۱۲ بهمن شهرستان قدس در مسیر صدور پروانه قرار دارد، اظهار کرد: در آینده نزدیک عملیات کلنگ‌زنی این مرکز درمانی انجام و عملیات اجرای آن آغاز شده و ایفای نقش و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه درمانی و پاراکلینیکی، منجر به ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از