حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) خبر داد:

اعزام بسیجیان باقرشهر به اردوی راهیان نور

اعزام بسیجیان باقرشهر به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری گفت: در سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور عازم شدند.

حسن حیدری فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «تهران نیوز»، گفت: در سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور عازم شدند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری اظهار داشت: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است که اردوی راهیان نور بهترین فرصت و ظرفیتی فوق‌العاده برای نهادینه‌سازی این فرهنگ و انتقال ارزش‌ها و پیام‌های مقاومت مردم ایران به نسل جوان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. 

حیدری اشاره کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که در مناطق صعب العبور غرب کشور جنگیدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اشغال شود از اهداف اصلی برگزاری این اردو بود.

وی افزود: تمام تدابیر و هماهنگی‌های لازم در این سفر معنوی دیده شده و برنامه‌های مختلفی در نظر داریم از جمله روایت‌گری راویان بومی استان‌های غرب و شمال غربی برای زائران، اجرای پویش‌های مختلف از جمله طرح نائب الشهید، من یک عکاسم و استفاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس در بحث راویت‌گری حماسه‌های جنگ تحمیلی.

فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) - جنوب شهرستان ری بیان کرد: این سفر معنوی حقایق و جلوه‌های ایثار و مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس را به زنده نموده و حقایق سرگذشت شهیدان چنان بر روح حاضران تأثیر می‌گذارد که افراد اعزامی هنگام برگشت متوجه برکات این سفر می‌شوند.

وی افزود: امید است با روایت‌گری و بیان رخدادها و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گرانقدر، نسل جوان انقلاب نیز حقایق رشادت‌ها و ایثار ملت ایران را در سخت‌ترین برهه‌های تاریخ درک نموده و این چرخه تلاش‌های دشمنان در گمراه‌سازی جامعه اسلامی را خنثی نماید.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از