حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403

استقلال در آستانه شوکی بزرگ

استقلال در آستانه شوکی بزرگ

پرونده استقلال و سرمربی اسبق این تیم همچنان در محافل قضائی باز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ریکاردو ساپینتو خرداد پارسال از ایران رفت و همان زمان طی نامه‌ای برای هواداران استقلال مدعی شد اگر مطالباتش را پرداخت نکنند چاره‌ای جز این‌که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کند برای او باقی نخواهد ماند.

سرمربی پرتغالی سابق استقلال همین کار را هم انجام داد و در دادگاه بدوی به نفع خودش حکم گرفت ولی طرف ایرانی با ارسال دفاعیه خواهان ارسال پرونده به تجدید نظر شد و حالا همین اتفاق به وقوع پیوسته است.

در رابطه با ریکاردو ساپینتو آخرین خبر حکایت از آن دارد که به احتمال فراوان حکم دادگاه پیرامون پرونده مذکور حداکثر تا ۲۵ تیرماه صادر خواهد شد و پس از صدور حکم جنبه اجرایی پیدا می‌کند و حتی احتمال دارد استقلال بلافاصله پس از صادر شدن حکم تجدید نظر و در صورت محکومیت دوباره، با مشکل بزرگی به نام بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود! اگر چنین اتفاقی رخ دهد، استقلال برای یارگیری تابستانی جهت حضور در لیگ بیست‌ و چهارم دچار مشکل خواهد شد.

البته حتی در صورت محکوم شدن مجدد استقلال، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مسئله‌ای است که به دلایل موجود در پرونده و نظر قاضی ارتباط دارد و شاید ابتدا چند روزی به باشگاه ایرانی برای پرداخت مطالباتش فرصت بدهند و پس از آن در صورت عدم پرداخت، پنجره‌اش را ببندند.

منبع: خبرورزشی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از