حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

استقبال دماوندی‌ها از کارگاه آموزشی کسب و کار

استقبال دماوندی‌ها از کارگاه آموزشی کسب و کار

کارگاه آموزشی «کسب و کار» در هفته ملی مهارت با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، کارگاه آموزشی کسب و کار با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران و انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد شهرستان در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند برگزار شد.

این رویداد که با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان مواجه گردید، به عنوان یکی از هفت کارگاه آموزشی پیش‌بینی شده در این هفته به اجرا درآمد.

هدف اصلی از برگزاری این کارگاه‌ها، توانمندسازی شغلی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای شرکت‌کنندگان عنوان شده است.

به گفته مسئولان مرکز، این دوره‌ها با رویکردی عملی و کاربردی طراحی شده‌اند تا به شرکت‌کنندگان کمک کنند دانش و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار خود را کسب کنند.

در این کارگاه، مباحثی از جمله برنامه‌ریزی استراتژیک، بازاریابی، مدیریت مالی و نکات کلیدی موفقیت در کسب و کار توسط اساتید مجرب و متخصصین حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

شرکت‌کنندگان فرصت داشتند تا از تجربیات عملی اساتید بهره‌مند شده و به پرسش‌های خود پاسخ بگیرند.

هفته ملی مهارت، فرصتی است تا با برگزاری اینگونه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی جوانان و افزایش اشتغال‌زایی در جامعه برداشته شود.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دماوند اعلام کرد که در ادامه این هفته، کارگاه‌های دیگری نیز با موضوعات مختلف و متنوع برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این دوره‌ها از مزایای آموزشی آنها بهره‌مند شوند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از