
عضو هیأتمدیره بانک سپه:
ازسرگیری خدمات غیرحضوری سپه تا ۴۸ ساعت آینده
عضو هیأتمدیره بانک سپه از پیادهسازی سامانه جدید طی چند روز و امکان برقراری مجدد ارائه خدمات غیرحضوری این بانک تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مصطفی پرتوافکنان ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساختهای فناوری بانک، ارائه خدماتدهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش میطلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار میشود.
تلاش برای امکان دریافت وجه نقد در شعب
وی در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب بهصورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاههای خودپرداز امکانپذیر شد.
واریز حقوق و مزایای تمامی حقوقبگیران انجام شد
عضو هیأتمدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانهروزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت میکنند، واریز شود و وقفهای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.
استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید
پرتوافکنان ادامه داد: همزمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمترسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.
پیادهسازی سامانه جدید در چند روز؛ رکوردی تاریخی
وی با بیان اینکه قویتر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیادهسازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانهروزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب میشود.
برقراری تمامی خدمات کارت
عضو هیأتمدیره بانک سپه تصریح کرد: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاههای POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاههای IPG رسیدهایم.
ارائه خدمات غیرحضوری طی 48 ساعت آینده
پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنتبانک و همراهبانک سپه طی 48 ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا خدمات غیرحضوری بانک طی 48 ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانههای تسهیلاتی و اعتباری نیز بهزودی از سر گرفته میشود و تمامی این اقدامات از طریق رسانههای جمعی به مشتریان اطلاعرسانی خواهد شد.
بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری
وی در ادامه این گفتگو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیرماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.
عضو هیأتمدیره بانک سپه به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امور جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایتها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار پیشامده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمترسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه میدهد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
انتهای خبر/
درباره نویسنده
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!