حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران درخواست کرد:

آماده‌سازی شرایط برگزاری لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس

آماده‌سازی شرایط برگزاری لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: شرایط لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس هم فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از استانداری تهران، سید کمال سادات در بازدید از استادیوم ۱۲ هزار نفری شهدای شهرقدس اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی ورزشگاه شهرقدس جهت برگزاری مسابقه لیگ برتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه آزادی اکنون در حال بازسازی است و برای برگزاری مسابقات مناسب نیست، افزود: بر اساس پیشنهادات ارائه شده، ورزشگاه شهدای شهرقدس به عنوان جایگزین ورزشگاه آزادی برای برگزاری لیگ برتر معرفی شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات نباید فقط نگاه‌ ما به ورزشگاه آزادی باشد، اضافه کرد: با این نگاه سایر ورزشگاه‌های استان تهران در حالت ابتدایی مانده و توسعه‌ای نخواهند داشت.

سادات به اقدامات مناسب درباره بازسازی استادیوم آزادی اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات قابل مقایسه با یک تا دو ماه گذشته نیست که از مسئولان مربوطه در این زمینه قدردانی می‌شود و امیدواریم کار با همین انگیزه ادامه داشته باشد.

تجهیز ورزشگاه شهرقدس برای میزبانی

وی به تجهیز ورزشگاه شهر قدس و ایجاد پارکینگ و ورودی‌های مجزا برای میزبان و میهمان، خبرنگاران و بانوان اشاره کرد و افزود: ضروری است تمهیدات لازم از لحاظ ترافیکی برای خروجی و ورودی‌ها اندیشیده شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از بازدید دوباره از این ورزشگاه در هفته آینده خبر داد و بر ضرورت مهیاسازی شرایط لازم برای برگزاری بازی‌های ملی در این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش‌ها به کار گرفته شود تا فضای مناسب برای برگزاری مسابقات فراهم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از