حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

آغاز احداث پارکینگ طبقاتی در ری طی امسال

آغاز احداث پارکینگ طبقاتی در ری طی امسال

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: عملیات اجرایی احداث پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد در ری امسال آغاز می‌شود.

غلامرضا شنگی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: با توجه حضور زائران در حرم سیدالکریم (ع) و از سویی وجود واحدهای تجاری و بازار شهرری در محدوده حرم مطهر، احداث یک پارکینگ طبقاتی طی سال‌های اخیر مطرح بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه ترافیک بالا و تردد خودروها در محدوده‌ها و مناطق همجوار و منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و نیاز و ضرورت احداث پارکینگ به منظور بهبود خدمات‌رسانی به مردم، یک پارکینگ طبقاتی بزرگ در جوار حرم مطهر احداث خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد در ضلع جنوبی حرم سیدالکریم (ع)، امسال آغاز می‌شود و این پروژه بزرگ اجرایی خواهد شد.

شنگی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نتایج بررسی‌های احتمالی در خصوص تعیین چرایی خشک شدن آب چشمه علی، بیان کرد: نظر مشاور شهرداری این بود که به دلیل کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، آب این چشمه فروکش کرده است، البته سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در حال پیگیری موضوع است.

وی با تأکید بر اینکه بررسی دقیق چرایی فروکش کردن آب در چشمه علی نیازمند اخذ مشاوران خبره در حوزه آب است، افزود: پیگیری‌ها در این باره به شهرداری خلاصه نشده و مسئولان شهرستانی در این باره دغدغه داشته و پیگیر هستند.

شنگی تصریح کرد: آب منطقه‌ای تاکنون همکاری در این زمینه نداشته، البته شرکت مترو تهران از مشاوران حاذق در حوزه آب استفاده کرده و مطالعات در این باره در حال انجام است.

وی در خصوص ایستگاه‌های مترو در حال احداث، ابراز اظها  کرد: امید است طی امسال دو ایستگاه مترو در محدوده شهرری در صورت تخصیص و تأمین اعتبار مورد نیاز به اتمام رسیده و به منظور خدمات‌رسانی در این حوزه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از