بررسی تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی

  • کد خبر : 621725
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
بررسی تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی
بررسی تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی یکی از عوامل مهم برای منتشر کردن و درخواست این نوع محتواهای مهم در فضای مجازی می باشد

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، بررسی تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی یکی از عوامل مهم برای منتشر کردن و درخواست این نوع محتواهای مهم در فضای مجازی می باشد. ایجاد یک بستر مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی و هدایت کاربران به وب سایت مقصد، مهمترین هدفی است که لازمه آن، اعمال تکنیک ها و رعایت نکات مختلف در سئو تکنیکال می باشد. در ادامه برای بررسی این مورد همراه با ما باشید.

منظور از سئو تکنیکال چیست؟

همانطور که می دانید سئو یا SEO، عبارت است از بهینه سازی برای موتورهای جستجو که این مورد می تواند بر اساس قوانین تعریف شده (که همواره دستخوش تغییرات می شوند) بوده و با استفاده از آن شما می توانید رتبه جستجو سایت خود را بهبود داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

اما اگر بخواهیم در مورد سئو تکنیکال صحبت کنیم، باید گفت سئو تکنیکال مجموعه اقداماتی است که می تواند به بهینه سازی وب سایت در مرحله خزیدن یا CRAWL و ایندکس شدن سایت منجر شود. در واقع سئو تکنیکال برخلاف سئو، هیچ ارتباطی با مطالب و مفاهیم مطرح شده در آن صفحه ندارد بلکه به تماما مرتبط با ساختارهای آن وب سایت می شود.

تکنیک ها در سئو تکنیکال

همانطور که گفتیم سئو تکنیکال، مجموعه ای از راهکارها است. بنابراین شما باید برای موفقیت در آن، استانداردها را به خوبی شناخته و آنها را در طراحی سایت خود اعمال کنید. از جمله برخی از این موارد که می توان در قالب تکنیک های سئو تکنیکال در موضوع مقاله ما “تاثیر سئو تکنیکال در رپورتاژ آگهی” بیان کرد، می توان گفت:

  • بررسی کد نویسی های وب سایت: اگر از وردپرس استفاده می کنید، نیازی به بررسی این مورد ندارید اما اگر کدنویسی وب سایت را خودتان انجام داده اید، لازم است آن را بهینه سازی و مدیریت کنید. به عنوان مثال باید از تگ های HTML که می تواند هویت و محتوای صفحه را برای ربات بازگو کند به خوبی استفاده کنید.
  • بهینه سازی فایل Robots.txt: از کارهایی مهمی که بعد از تنظیم دامنه و راه اندازی وب سایت خود انجام داده اید، آن است که برای وب سایت، یک فایل Robot.txt که در واقع یک محتوای متنی برای تعیین دسترسی ربات های جستجو به وب سایت شما است، تعریف کرده و حتما از عدم مسدودی آن اطمینان حاصل نمایید.
  • استفاده از داده های ساختار یافته: در واقع داده های ساختار یافته، کد هایی هستند که هر بخش از محتوای وب سایت را می توانند به صورت جداگانه به گوگل معرفی کنند. این باعث می شود تا در لیست نتایج گوگل، بتوانید پست های خود را جداگانه مشاهده نمایید.

تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی چگونه است؟

با آشنایی اولیه ای که از سئو تکنیکال داریم، حال می خواهیم به تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی بپردازیم. همانطور که می دانید، رپورتاژ های آگهی، در تعریفی که برای آن بیان شده است، عبارت است از خبری تبلیغاتی که برای معرفی خدمات و محصولات یک کسب و کار به صورت غیر مستقیم و در سایت های خبر و پربازدید منتشر می شود.

هدف نهایی از رپورتاژهای آگهی، هدایت مخاطبان به وب سایت یا محصولات آن کسب و کار است تا از این طریق، هم وب سایت هدف بتواند ترافیک بالایی داشته و به کاربرانش اضافه شود و هم محصولات آن بتواند با استفاده از رپورتاژ آگهی فروش بیشتری را تجربه نماید.

اما تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به طور خلاصه گفت، سئو تکنیکال موجب بهبود نتایجی که ما از رپورتاژ آگهی انتظار داریم می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی صحبت کنیم.

بررسی تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی

همانطور که برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی، باید از یک تیم یا فرد متخصص در حوزه خبرنگاری، سئو و بازاریابی استفاده کنید، لازم است رپورتاژ آگهی را نیز در وب سایت هایی با رنک و بازدید بالا قرار دهید. مهمترین شاخصه ای که در تمام این وب سایت ها وجود دارد و رعایت می شود، طراحی استاندارد، سریع و محیط مناسب آنهاست که تمام این موارد نتایج اعمال تکنیک های سئو تکنیکال می باشد.

همانطور که در بخش اول هم گفتیم، سئو تکنیکال مجموعه ای از اقداماتی است که می تواند ارتباط وب سایت با موتورهای جستجو را بهبود بخشد. این جمله بدان معناست که سئو تکنیکال با

  • افزایش سرعت وب سایت
  • استفاده از تگ های مناسب  HTML
  • جلوگیری از محتواهای تکراری و نامناسب
  • جلوگیری از مواجه شدن با لینک های شکسته و محتواهای حذف شده
  • و ….

همراه است. بنابراین تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی از آنجایی که کاربر بتواند در هنگام خواندن و پس از آن یعنی هدایت به وب سایت مقصد، بهترین تجربه را چه از نظر سرعت، چه از نظر کیفیت محتوا و چه از نظر زیبایی ظاهری داشته باشد، بسیار مهم است.

چگونه می توان تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی را افزایش داد؟

همانطور که در قسمت قبل هم گفتیم، انتشار رپورتاژ های آگهی بدون در نظر گرفتن وضعیت وب سایت از نظر سئو تکنیکال عملا بی فایده است و نمی تواند مخاطب را در صفحه مورد نظر نگه دارد. در رپورتاژ آگهی توجه به تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی یک رابطه دوطرفه است و این بدان مفهوم است که هم وب سایت منتشر کننده و هم وب سایت آگهی دهنده باید برای حفظ مخاطب و ایجاد تجربه کاربری مناسب، از نظر سئو تکنیکال وضعیت خوبی داشته باشند.

حال که به اهمیت تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی پی برده ایم و به این نتیجه رسیدیم که چه وب سایت منتشر کننده و چه وب سایتی که به عنوان کسب و کار در محتوای رپورتاژ ما مطرح می شود، باید از نظر سئو تکنیکال در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته باشید، بهتر به مواردی دیگر از تکنیک ها و ترفند های سئو تکنیکال بپردازیم. از جمله این موارد می توان گفت:

  • جلوگیری از وجود صفحات تکراری: به عنوان مثال این مورد را می تواند در وب سایت های فروشگاهی مشاهده نمود که صفحات مختلفی برای یک موبایل که تنها در رنگ متفاوت هستند، وجود دارد. برای جلوگیری از تکرار این صفحات که از طرف موتور جستجو باعث کاهش اعتبار سایت می شود، لازم است از تگ کنونیکال استفاده نمود تا یک صفحه به عنوان صفحه اصلی برای این صفحات تکراری انتخاب شده و بقیه صفحات ایندکس نشوند.
  • گواهینامه SSL: SSL یک پروتکل امنیتی است که گوگل نسبت به وجود آن حساسیت های بسیاری را از خود نشان می دهد و عدم ایجاد آن برای وب سایت، می تواند رتبه سئو سایت را کاهش دهد.
  • SiteMap: ایجاد سایت مپ که یک فایل با فرمت xml می باشد، می تواند لینک های وب سایت شما را به راحتی در اختیار ربات های موتور جستجو قرار دهد. در واقع این کار باعث می شود تا مقالات وب سایت شما به راحتی و با سرعت بیشتری ایندکس شوند.

از دیگر مواردی که می تواند سبب بهبود تاثیر سئو تکنیکال بر رپورتاژ آگهی شود می توان به:

  • سازماندهی آدرس صفحات مختلف وب سایت
  • استفاده از لینک های بردکرامب که نشان دهنده مسیر مقاله در وب سایت است
  • قالب ریسپانسیو
  • طبقه بندی و ساختار بندی صفحات مختلف وب سایت
  • استفاده از AMP
  • استفاده از تگ hreflang برای وب سایت های چند زبانه
  • صفحه بندی سایت یا Pagination

تسمینو پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی

تسمینو پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی

در این مقاله با ارائه محتوای مختصری در رابطه با آموزش سئو تکنیکال، به بیان اهمیت و بررسی این نوع سئو در رپورتاژ های آگهی پرداختیم و راهکارهایی را برای استفاده از سئو تکنیکال برای بهبود وب سایت ها بیان کردیم. حال اگر شما قصد دارید تا با ابزار مهمی مانند رپورتاژ آگهی، کسب و کار خود را در وب سایت های مطرح و معتبر معرفی کنید، می توانید از طریق وب سایت تسمینو این کار را انجام دهید.

تسمینو یک آژانس تبلیغاتی آنلاین است که با تجربه ۵ ساله خود، در زمینه تبلیغات اینترنتی با وب سایت های مطرح داخلی فعالیت می کند و خدمات مختلفی از جمله رپورتاژ آگهی رایگان را در وب سایت های معتبر با رنک بالا انجام می دهد. شما می توانید برای بهره مندی از این خدمات و تبلیغ وب سایت خود، به وب سایت تسمینو مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://tehrannews.ir/?p=621725

    اخبار مرتبط

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.